Известие

Collapse
No announcement yet.

вариатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вариатор

    интерисува ме дали моята печка има вариатор 156 1,9JTD 00г ,защото след като ми смениха ангренажа нещо около разпределителния вал около шайбата му взе да трака -сменях и водна помпа и махаха шайбата на разпределителния вал
    156 1,9JTD 2000

  • #2
    Вариатор имат само бензините ама дизелите не са застраховане от паразитни потраквания шайбата на коляновия вал има гумен демфер за да не се предават вибрациите може той да се е закъсал някой колеги предпочитат да го сменят съссмяната на консумативите цената му е около 250лв
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Novachev
      Вариатор имат само бензините ама дизелите не са застраховане от паразитни потраквания шайбата на коляновия вал има гумен демфер за да не се предават вибрациите може той да се е закъсал някой колеги предпочитат да го сменят съссмяната на консумативите цената му е около 250лв
      няма да е от там демпферната шайба е добре може би е на 2г най-много като нова е но потракването ясно се чува отгоре някъде около зъбното колело на разпределителния вал друго няма какво да е водна помпа ама тя си е нова смених я с ремъка

      май така ще си я карам потраквайки,защото вече не ми се ходи по калпави майстори,а в Добрич освен такива други няма
      156 1,9JTD 2000

      Comment


      • #4
        Има вероятност да не е зацепена правилно.Има ги и такива (кадърни)маистори.
        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

        Comment


        • #5
          Колегата е прав наистина може да е от това иди да го провериш най-добре
          Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
          FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
          sigpic

          Comment


          • #6
            добре е зацепена то след кадърния майстор аз си я отварях наново да я дооправям гея смотан и паразитната ролка обърнал обратно ко да ви кажа направо ще умра от яд .За това съм сигурен че е правилно зацепена но така и ня успях да разбера какво трака защото те цялатя я бяха разглобили за да свалят картера(наистина си е нужно толкова разглабяне)и добре че има кора под мотора след като се прибрах от сервиза реших да погледна какво трака и слязим си аз в канала и какво да гледам един болт на кората отдолу и добре че участвах при разглобяването и позапомних кои болтове от къде са .Болта на опорния лагер на полуоската паднал."МАЙСТОРИ"
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #7
              Аман от разбирачи братче по тия сервизи нямам думи направо даваш им доверие и пари на вятъра
              Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
              FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от borislav82
                добре е зацепена то след кадърния майстор аз си я отварях наново да я дооправям гея смотан и паразитната ролка обърнал обратно ко да ви кажа направо ще умра от яд .За това съм сигурен че е правилно зацепена но така и ня успях да разбера какво трака защото те цялатя я бяха разглобили за да свалят картера(наистина си е нужно толкова разглабяне)и добре че има кора под мотора след като се прибрах от сервиза реших да погледна какво трака и слязим си аз в канала и какво да гледам един болт на кората отдолу и добре че участвах при разглобяването и позапомних кои болтове от къде са .Болта на опорния лагер на полуоската паднал."МАЙСТОРИ"
                Да,но ти спомена че идва шума от към разпределителния вал.
                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Xtrim7
                  Първоначално публикувано от borislav82
                  добре е зацепена то след кадърния майстор аз си я отварях наново да я дооправям гея смотан и паразитната ролка обърнал обратно ко да ви кажа направо ще умра от яд .За това съм сигурен че е правилно зацепена но така и ня успях да разбера какво трака защото те цялатя я бяха разглобили за да свалят картера(наистина си е нужно толкова разглабяне)и добре че има кора под мотора след като се прибрах от сервиза реших да погледна какво трака и слязим си аз в канала и какво да гледам един болт на кората отдолу и добре че участвах при разглобяването и позапомних кои болтове от къде са .Болта на опорния лагер на полуоската паднал."МАЙСТОРИ"
                  Да,но ти спомена че идва шума от към разпределителния вал.
                  да шума си е някъде около разпределителния вал а за болта споменах като "минус "за калпавия майстор не че е тракало от него
                  156 1,9JTD 2000

                  Comment

                  Working...
                  X